.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در ادامه اعتراض به هتك حرمت پير جماران؛
تجمع خبرنگاران و هنرمندان مازندران
پيش از ظهر امروز اهالي فرهنگ، خبر و هنر استان مازندران به پيشنهاد شوراي راهبردي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، خانه مطبوعات مازندران و جمعي از عاشقان پير جماران در تجمعي اعتراض‌آميز نفرت خود را از توهين‌كنندگان به امام راحل اعلام كردند ...
تجمع خبرنگاران و هنرمندان مازندران

در ادامه اعتراض به هتك حرمت پير جماران اهالي خبر و هنر مازندران پيش از ظهر امروز تجمع كردند.

اقشار مختلف مردم كشورمان و مردم استان مازندران در محكوميت هتك حرمت به ساحت مقدس حضرت امام خميني (ره) تاكنون تجمع‌هاي اعتراض‌آميزي برگزار كردند.

پيش از ظهر امروز اهالي فرهنگ، خبر و هنر استان مازندران به پيشنهاد شوراي راهبردي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، خانه مطبوعات مازندران و جمعي از عاشقان پير جماران در تجمعي اعتراض‌آميز نفرت خود را از توهين‌كنندگان به امام راحل اعلام كردند.

در اين تجمع اهالي خبر، هنر، هيئت‌هاي نظارت بر كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد مازندران، انجمن هنرهاي تجسمي، نمايش، فيلم‌سازي، موسيقي، صنايع دستي، رسانه، عكاسي، شعر و ادب و خوشنويسي بسيج هنرمندان مازندران، خبرنگاران روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها، خبرنگاران رسانه ملي و خبرنگاران خبرگزاري‌ها حضور داشتند.

اهالي فرهنگ و هنر مازندران در اين تجمع با سردادن شعارهاي انقلابي يك بار ديگر حمايت خود را از ركن ركين ولايت، مقام عظماي ولي فقيه، معمار و معيار كبير انقلاب اسلامي و ارزش‌هاي ناب انقلاب اسلامي اعلام كردند و به شكست‌خوردگان سياسي هشدار دادند تا دست از تفرقه و نفاق در جامعه بردارند.

اهالي فرهنگ و هنر مازندران با شعار مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل روبه‌روي مجتمع فرهنگي و هنري ارشاد مازندران در ميدان امام ساري يك بار ديگر با اعلام استكبارستيزي به سياسيون غافل اعلام كردند تا با ملت دست دوستي دهند.

خبرنگاران مازندران نيز كه به صورت ويژه در اين تجمع شركت كرده بودند، بر حفظ وحدت و انسجام سياسي تاكيد كردند.

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي در سخناني در جمع تجمع کنندگان درباره هتک حرمت برخي از عناصر خود فروخته به ساحت امام راحل(ره) گفت : اصحاب رسانه محکوم کردن توهين کنندگان به تمثال امام راحل را وظيفه خود مي دانند .

"هادي ابراهيمي " با اشاره به همنوا يي برخي از رسانه هاي گروهي با بيگانگان در راستاي فتنه امام زدايي ، تصريح کرد: امروز خبرنگاران و نويسندگان و هنرمندان مازندران با تجمع خود اعلام مي کنند که در هميشه تاريخ از آرمان هاي انقلاب و امام دفاع خواهند کرد.

ابراهيمي تصريح کرد: افراد و جريان‌هايي که خود را پايبند خط امام خميني (ره) مي‌دانند بايد به ميدان بيايند و رفتارهاي سياسي غلط را محکوم کنند.

وي خاطر نشان کرد: پديد آوردن آثاري که موجب رابطه عميق و تاثير گذار با جريان ولايت مي‌شود موجب تجليل و احترام است.

ابراهيمي گفت : علي زمان ما، در ترويج ارزش هاي اسلامي و امام راحل حرکت مي کند و امت نيز همراه ايشان هستند .

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران اظهار داشت: جاي تاسف است که بعد از 30 سال انقلاب اسلامي و با ورود به دهه چهارم انقلاب به جاي اينکه انديشه‌هاي امام راحل(ره) را در جامعه، مراکز علمي و دانشگاه‌ها ترويج دهيم ، برخي از افراد بستري را ايجاد مي‌کنند که در راستاي پروژه امام‌زدايي از نظام سياسي است .

وي با هشدار به اينکه که دشمنان نظام براي چنين بستري برنامه‌ريزي کرده‌اند ، اظهار داشت:عده‌اي از افراد گروه‌هاي سياسي به جاي اينکه اين هتک حرمت را محکوم کنند سکوت اختيار مي کنند.

در پايان اين تجمع دست اندرکاران رسانه هاي مازندران ، خانه مطبوعات مازندران ، انجمن هنرهاي تجسمي ، نمايش ، فيلم موسيقي ، صنايع دستي ، رسانه ، عکاسي ، شعر و ادب و خوشنويسي ، بسيح هنرمندان مازندران و کانون فرهنگي و هنري مساجد مازندران ، با انتشار و قرائت بيانيه اي اهانت به ساحت امام خميمي ( ره) را محکوم کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.